reede, 31. juuli 2015

Ülestunnistus

Ma olen tagasi. Tagasi Mehhikos, tagasi oma "kodulinnas". Esmaspäeva hommikul bussiga Tuxtla Gutierreze sildi alt läbi sõites olin närvis, sest jõudsin täpselt Andy sünnipäevaks kohale, nii nagu plaanitud. Üllatus oli äge, taaskohtumine veel ägedam. Ja edasi? Kuidas on võimalik tunda ennast nii võõrana kohas, kus elasin tervelt ühe aasta.

Eile sain kokku Genesiga, kellega rääkisime tervelt kolm tundi kõigest, mis kummagi elus aasta jooksul juhtunud on..olgu pigem oli see nagu Mehhiko gossipi kuulamine, kes kellega ja mis juhtunud on. Esimest korda selle nädala jooksul tundsin, et olin jäänud ilma rohkemast kui olin arvanud, kõik on muutunud samal ajal jäädes täpselt omale kohale.

Kuid, kui ise midagi ära ei tee, siis kes veel? Nii olengi ma pidevas jooksus, et nautida ja võimalikult palju ära teha selle paari päevaga, mis mul siin veel jäänud on, sest tagasi tulen juba kohe-kohe.

MKP
Marta *

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar