pühapäev, 13. oktoober 2013

Veel üks lapse sünnipäev

Mul pole kahjuks koolist midagi väga kirjutada, sest kõik liigub ikka samamoodi. Otsustasin ainult lõpuks korralikult kodutööd ka tegema hakata, nii et pluss punktid mulle.

Kolmapäeval käisin enda kooli ülkooliga kossu võistlusel. Kaotasime vist kahjuks aga esimest korda nägin neid naisi, tüdrukud on nende kohta liiga vale öelda hetkel. Igatahes olime tublid ning järgmine nädal uuesti. Saan vist esimest korda elus tsentrit mängida, sest olen kõige pikem enda võistkonnast.

Neljapäeva õhtul läksin Luisi, Silvia ning Octavioga kaasa nende ülikooli chico y chica valimisele, üritus oli suhteliselt igav ehk siis otsisime endale uue koha kuhu minna.

Reede õhtust nii palju, et, kes Mexico vs Panama jalkat ei vaadanud, on kohustuslik all olev video ära vaadata. See jalka pisik hakkab vaikselt tulema juba, muidugi ainult selle pärast, et on ikka vahe sees, kas on Eesti või Mehhiko jalkaga tegemist.

Laupäeva hommiku veetsin kodus ning peale lõunat sättisime ennast Luisi ja hostemaga Alexa sünnipäevale. Nimelt on Alexa üks nendest tüdrukutest, keda mu hostema õpetab kodus. Nägin õige 6 aastase Mehhiko tüdruku sünnipäeva ka siis ära, koos pinata (ei tea kuidas eesti keeles kirjutatakse) ning näo tordi sisse lükkamisega. Peo teemaks olid seekord monster nukud, keegi teab nendest midagi?

Ma tahan minna San Cris'i, kõik räägivad sellest kogu aeg mulle kui ilus jne see on aga sinna pole ma ikka veel jõudnud kahjuks !!! Aga Luisi sõnul juhtub see siis kui tal raha on, ehk siis mitte kunagi .. :D
Veel on plaan minna lähitulevikus Teelele külla, kuna Oaxaca osariik on Tuxtlast umbes 4-5 tunni kaugusel vist, ehk siis poleks üldse nii kauge minna, peab ainult uurima selle kohta, kuna saaks minna.

Igatahes rääkides veel kodutöödest siis pean teispäevaks filosoofia jaoks enda pildi albumi koostama küsimusega, mis on elu. Pole õrna aimugi, kuidas ma seda teen aga eks jõuab selleni.

Üks kurb juhtum ka veel Tuxtla's nimelt toimus UVM'is (see on kool kus käib saksa tüdruk Theresa) preparatoria ehk gümnaasiumis õnnetus. Nimelt otsustasid 16 aastased poisikesed oma õnne proovile panna ning Russian roulett'i mängida ning selle käigus lasi üks poiss ennast surnuks .. kohutav!

Videot veel üritan teha, pole piisavalt materjali veel, et kõike seda kokku panna. :)


Alljärgneva video vaatamine on kohustuslik isegi ka neile, kes tavaliselt jalgpalli ei vaata!

http://www.youtube.com/watch?v=mNM8BV87Bl4


Ma isegi täitsa igatsen seda Eesti sügist! 


See roosa nukk on siis piñata, mida siis pesapalli kurika moodi oleva asjaga pekstakse, et komme kätte saada. 

So called monserid, ma küll kardaks neid kui ma väike oleks

Piñata pea

Candy time! 

Saime sünnipäevalt ka ise kingituse, pole veel lahti jõudnud teha, et teada saada, mis seal sees on


Pean veel mainima, et mu vannitoa uks kiilus kinni ning pean paar päeva ema oma kasutama ning veel luban, et kui midagi põnevat juhtub siis kirjutan sellest kohe, mitte ei oota nädal aega.

MKP
*Marta*

Ühe asja unustasin ära, kes pole veel kinodes käinu seda vaatamas siis kindlasti minge! Väärt film!

http://www.imdb.com/title/tt2378281/?ref_=nv_sr_1

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar