kolmapäev, 2. oktoober 2013

Untitled

Jõudsin selle kirjutamiseni ka nüüd ning see 10 päevane vahe pole midagi! Ma pigem eelistan seda, et on millestki kirjutada kui see, et iga päev kirjutan kaks lauset. Arvestades seda veel, et nett käib vahelduva eduga ning aega lihtsalt ei ole arvutis olemiseks. 


Eelmisest nädalast nii palju, et kõik tunnid on läinud poistele patsi õpetamiseks ning kui see tehtud siis pidin ikka näitama ka, kuidas patsikummi ümber juuste keerata. Koolis üritan igapäev midagi lugeda teistele hispaania keeles ning kõigile on see nii naljakas, sama nagu nende ingilse keel mulle ma usun. Pidin inglise keeles Eestist ning oma hobidest seal rääkima ning pilte näitama. Kõik imestasid, et meri nii ligidal on meie majale. 

Vahetundide ajal on traditsiooniks saanud, et lähme teistega "võrku" mängima. Võrku sellepärast jutumärkidest, et pigem meenutab see üle võrgu toksimist, kui sedagi. 

Meil tuleb koolis mingi chica ja chico valimine ning kõik ilmselgelt tahavad, et ma osaleksid, ei kindlasti mitte. Ütlesin neile selle juba kohe ära.

Pean mainima, et viimase nädala olen üksi koolis käinud! 




Combi'd ehk siis kohalikud TAK'id 


Reedel meil kooli polnud, kuna juhtkonnal oli mingisugune koosolek ning selle puhul läksime Mariaga linna ning hiljem tema vanematega kinno. Pidime temaga Liverpooli minema aga kuna õpetajad olid enamus kaubanduskeskusi kinni pannud, kaasa arvatud selle, siis pidime mujale minema ning otsustasime starbuck'si kasuks. 

Nii on istuvad õpetajad kaubanduskeskuste eest ning kedagi sisse ei lase ning nii juba vähemalt kuu aega. Õppige eestlased! 


Kinos oli film muidugi hispaania keeles ning ma peaaegu sain juba kõigest isegi aru. Peale seda viis ta ema mind Cabrera juurde ning siis juba koju ära.























Laupäeva päeval olin kodus ning õhtul kella 6 paiku läksin Cabrera juurde, et tema ning Ordaz'iga koos xv'le minna. Mulle meenutas see Eestis kellegi 60 juubelit, kus oli band ning vanemad inimesed tantsisid, ainult, et kõik oli roosa, sünnipäeva tüdrukul oli seljas roosa barbilik kleid ning algus showks tantsis ta koos kuue kutiga, pean mainima ka, et nende koreograaf oli Cabrera ise, proud! Peale pidu tulid Luis ning Alejandro järgi ning läksime korraks Alejandro juurde ning siis juba koju. 








 
Ordaz'i ja Cokiga xv'l


Pühapäeva veetsin järjekordselt Theresa juures. Seekord olid mu lemmikud Ricardo ning Alex ka seal, nimelt on nad Resa sugulased ning ma suutsin seal olles umbes sada korda mõelda, et mina kunagi lapsi saada ei taha, kuna sellel 8 aastasel kutil vist kunagi energia otsa ei lõpe. 

Ricardo

Esmaspäeva hommikul läksin ilusti ise jälle kooli ning enamus ajas olen liiga laisk kahe combi'ga minemiseks ehk siis 10-15 minutine jalutuskäik selle ühe combi asemel. Sama päeva õhtul läksime Theresa'ga uurima jõusaali, kus me crossfit'i saaks teha. Suutsin ta lõpuks kaasa meelitada endaga, nimelt pole ta elusees kuskil trennis käinud ning kartis seda väga palju. Saime ilusti ennast kirja pandud, nimelt maksab 20 korda 499 peesot, mis teeb umbes 30 eurot.  Peale seda jalutasime linnas ringi ning kuna läks juba pimedaks ning harjumuseks on juba saanud see tunne, et "vahet pole, mida teised mõtlevad, mina lähen lühikeste pükstega välja, kuna muidu sulan üles", siis taaskord olime Resa'ga kella 8 paiku kesklinnas ning seda siis lühikese riietusega. Võite juba arvata neid pilke ning vilistamisi, mis meie suunas tulid. Poleks kunagi arvanud, et ma attention whore olen. 

Ostsin Resa'le Tuxtla kõige paremat jäätist, kuna ta polnud seda veel söönud ning istusime Marimba park'is ning vaatasime kuidas inimesed tantsivad. Enne tema juurde tagasi minekut ostsime veel grillitud maisi koos chilli ning laimi'ga, nii hea. Taksoga tagasi sõites olid muidugi aknad lahti ning suutsin endale pool chillit silmadesse tänu tuulega ajada, ei olnud just kõige meeldivam kogemus. 



Mariba park ning kõige parem jäätis maailmas koos värskete puuviljadega


Teisipäev ehk eile peale kooli tulin korraks koju ning siis juba Cabrera juurde, et Andi ja tema grupi tantsimist vaatama minna. So much fun, loodan, et saan siia videod ka üles laadida. 
Kutsusin Nancy ja Resa ka vaatama ning peale show'd oli meil Resaga crossfit. Mul on tunne, et peale eilset õhtut tahab ta mind ära tappa, sest täna hommikul võis whatsappi'st lugeda kui valusad ta lihased on ning ainuke asi, miks ta minuga veel sinna tuleb on sellepärast, et meie treener on hot. Igatahes eile kell 8 olime algul ainukesed selle treeneri trennis ning pärast tulid kaks tüdrukut veel, ma üldse ei imesta kui ta trennides ainult noored naised käivad. 


Pean mainima seda ka veel, et bensiini jälle ei bensukatest ei saa ning linnas, nagu arvata võib, on tänu sellele autosi poole vähem. 
Veel, koolis kutsus mind ülikooli treener järgmine neljapäev kossu mängima, eks vaatab selle üle siis ning pühapäeval lähen Nancy sugulastega kuhugile võistlema, kossus muidugi, eks vaatab, kuidas see mitu kuud ilma kossu mängimata mõjunud on .. kardan, kullakesed, kes te just Indioneesiast hõbedase medali koju tõite palun saatke oma oskusi mulle! 

Üks nendest paljudest erinevustest, mis siin võrreldes Eestiga on tuli meelde just, nimelt ei ole siin ülekäigu radasid vaid inimesed kõnnivad sealt, kust tahavad. 




Otsustasin lõpuks ka oma kodutänavast pildi panna! 

The Beer Bang Theory

Titanic Tuxtla versiooni järgi Conejo bussiga (conejo hisp. keeles tähendab jänest)

Pidin lihtsalt pilti tegema, sest isegi Mehhikos on Venemaa! Fun case veel, kui eile koju sõitsime taksoga siis see taksojuht teadis täpselt, kus Eestis asub ning oskas isegi mulle vigases vene keeles доброе утро ning добрый день ära öelda. Nimelt oli kutt Nõukogude liidus reisimas käinud nagu ma aru sain. Veel fakt, et ise oli hairduselt insener, kuid töötas vist juba 5-6 aastat taksojuhina nii palju siis inseneri tööst.. 





Kuna mu Imovie hakkas streikima siis hetkel videot te ei saa. Üritan selle lähimal ajal korda saada. 
Adios
musidkallidpaid
*Marta*










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar