teisipäev, 22. oktoober 2013

Kesknädala postitus

Mõtlesin, et teen postituse alles nädalavahetusel aga liiga palju on juhtunud nii, et kirjutan praegu.

Nädalavahetusel käsin oma elu esimesel jalgpallimängul. Mäng lõppes meie tiimi 2-0 võiduga aga mäng ise oli mas o menos normaalne. Pean mainima, et pileti eest maksin täpselt 50 peesot, ehk siis nii umbes 3 eurot. Pühapäeval käisin koos Theresaga kinos ning korra ka tema primo sünnipäeval, total fun, jõudsin umbes poole 12 paiku koju ning magama ära, sest esmaspäeval ikkagi kool.

See nädal on koolis eksami nädal ning esmaspäeval oli inglise keele eksam, olin tubli ja tegin kõikide klassikaaslaste eksami jutud valmis. Nimelt pidime tegema presentatsiooni ühest dokumentaalfilmist, mis rääkis "Las Patronas"-dest, and on siis 14 naist, kes aitavad Mehhikost USA'sse minevaid migrante valmistades iga päev piisavas koguses riisi ning frijol'i ning seda enda vabast ajast. Heategevus. Totally in! Siiani mõtlen enda uurimistööle, mis selle teema kohane oli. Postitan alla ka selle dokumentaali video, kes tahab võib oma hispaania keelt harjutada, kui story on teada on lihtne vaadata.

Täna oli economia eksam, mida ma kaasa ei teinud, sest sellest tunnist ei saa mitte kui midagi aru. Õpetaja meenutab NG's ning Audentese spordigümaasiumi endist õpetajat Vilumaad, kuigi veidi aktiivsem, nimelt saame iga hommiku tema papi-papi laulu järgi tantsimist näha.

Homme on estadistika, mis meenutab matemaatikat, selle võin kaasa teha. :)

Täna oli veel mu teine kossumäng, võin seekord öelda, et võitsime! Mängisime kohaliku tiimi Jaguaritega ehk siis Jaaguaritega, kes veel aru ei saanud. Võitsime mängu umbes 5 punktiga. Pean mainima, et siinne mäng on hoopis teine võrreldes Eesti omaga, ei ole neid erinevaid kombinatsioone ning robotliku liikumist. Kõik käib jooksu pealt ning puhas improvisatsioon, muidugi on eelnevalt õpetatud ka sööt-lõiget aga see selleks. Võitsime, see on põhiline! Olen õnnelik, et selle insanity hulluse olen korralikult kaasa teinud, muidu oleks mu kopsud juba esimesel minutil koos. Homme on jälle mäng, ei tea kellega aga ootan. Trenniks on räige motivatsioon olemas, kui nii palju mängida saan.

TÄNA ON THERESA SÜNNIPÄEV! Theresa on vahtusõpilane Saksamaalt, kes sai 17 aastaseks. Vajalik info. Igatahes, tahtsin talle kolmapäevaks koogi teha, kuigi siin pole küpsetamine absoluutselt kombeks. Olin vist esimene, kes enda kodus ahju kasutas! Nimelt ei osanud me üleval korrusel olevat ahju üldse tööle panna ning alumisega nägime ka piisavalt kaua vaeva. Igatahes, minu tänased kaks tundi vahemikus 21.00-23.00 kulus ema ja ta sõbrannade õpetamisele, kuidas kooki teha. Ostsin meile koju koogivormi ka! Poes tuli parim küsimus kassas, et mis asi see veel on. Ülesin, et para pastel ( ehk siis koogi jaoks) ning kaks kassapidajat vaatasin täpselt selle näoga otsa, et mis kurdadit, sa teed ise kooki! Luisi sõbranna küsis ka, et kuidas ma oskan seda ise teha, tundub piisavalt raske. Igatahes kook on hetkel ahjus ning iga kahe minuti tagant käin vaatamas, et ega see gaasi toimel töötav ahi mu meisterteost ära ei kõrveta. Loodame, et Theresa saab homme oma Oreo Manhattani cheescake kätte, kombineerisin kaks kooki kokku, sest siin ei ole digestivi küpsiseid.

Nädalavahetuse plaanid on, et laupäeva veedan Leonie juures, teeme sleepoveri koos filmide ja kõige muuga. Vähemalt plaan on, eks vaatab, kuidas läheb!


Ühe major asja unustasin peaaegu ära! Meil oli maavärin täna! Ei mitte nagu Eestis kunagi, vaid nagu päris maavärin, minul oli fun vaadata klassis karjuvaid tüdrukuid, endal samal ajal piisavalt kõrge adrelaks. Sest sa reaalselt tundsid, kuidas põrand väriseb. Creeeeepy!

Ps. Mulle meeldivad need inimesed, kes minuga bussis rääkima hakkavad, et kust pärit oled ja mis siin teed. Piisav harjutamine igapäev, sest hispaania keelt peab ju oskama!

2 kuud möödas ning hispaania keele tase on piisav idioodist turisti jaoks, kes Lõuna-Ameerikas hakkama tahab saada!

Homme saate pilte ka, kui kossumängust kirjutan, hetkel lähen jooksen kooki kontrollima!

Btw: Külm on suhteline. Iga hommikune pusaga kooli minek on piisavalt külm minu jaoks, kuigi väljas on 22 kraadi sooja. Aga tuul ja pilves ilm teevad oma töö!


http://www.youtube.com/watch?v=V0Emdc2G-Qk

*Las Patronas'te dokumentaal.. soovitan! Ei tee teid lollimaks!*

http://www.youtube.com/watch?v=MUFTN8ctXT0

Minu economia õpetaja laul, papi chulo, kes hispaania keelt oskab, see saab aru! Olen kuri ... 


MKP!(musidkallidpaid)

*Marta*
Klassis olen Marteition(loe inglise keelse hääldusega ehk siis martešion ning oma kossu treeneri jaoks olen Toña ehk siis Tonja, eesti keeles, kuna Marta on nii raske öelda. :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar