kolmapäev, 20. november 2013

Untitled

Nädal on möödas viimasest postitusest, nii et viimane aeg kirjutama hakata.

Reedel sain teada, et esmaspäeval meil kooli pole, sest 20. november on mingisugune tähtpäev siin. Ei tea veel, mis muidugi. Nädalavahetusest veel nii palju, et laupäeval tuli Elias(vahetusõpilane Oaxacas) siia ning läksime Leonie, Resa ja Eliasega õhtul välja. Muidugi toimus nende vestlus enamasti saksa keeles ning sain seda piisavalt arendada. Näitasime Eliasele meie kohaliku Marimba parki ning peale seda jätsin sakslased omavahel jutustama ning läksin klassikaaslastega sööma. Kuna koju oli ilmselgelt liiga hilja minna siis läksime koos Resa juurde ning jäin ööseks, sest ei tahtnud üksi läbi linna öösel minema hakata.

Rääkides taksoga sõitmisest, siis mu hostema ja ta sõbrannad on ikka piisavalt ära hirmutanud. Paar kuud tagasi olid siin juhtumid, kus noored neiud olid ära vägistatud .. talking about that. Muidugi võib igal pool oht olla aga ikkagi.

Mul on olnud täpselt kolm korda, kus olen tõsiselt kartma hakanud, et midagi võidakse teha aga õnneks on need ainult minu kartused olnud. Kaks korda taksos ning üks kord combi's kui tulin õhtul pimedas koju ning olin ainuke, kes selle combi'ga sõitis.

Pühapäeval jõudsin kella ühe paiku koju ning kella neljast läksime Nancy esinemist vaatama ühte parkki. Sain ühe uduse pildi ka temast.

Hirmutasin Luisi ja ema õhtul ära, sest sel päeval unustasin süüa ning õhtul peale Nancy esinemist nende juurde jõudes sain metsikud peavalud ning lamasin Nancy juures. Nancy ema hakkas mulle igast jooke pakkuma esimesteks olid suhkruvesi, koka ning kohvi ja pärast seda tuli mingi kihisev eriti soolane jook, millest mul veel halvemaks läks. Ema hakkas kohe muretsema ning kodus otsis kohe välja vererõhumõõtja ning ema ehmatus oli suur kui mu vererõhk liiga kõrge oli. Igatahes lõpuks rahunes maha kui ütlesin, et pean lihtsalt magama minema. Õnneks oli esmaspäev vaba päev ning sain kaua magada. Ehk siis esmaspäev mööduski kodus magades ning lebotades. Üle pika aja üks selline päev ka.

Teisipäeval koolis korraldasime Ordaz'iga veesõda ning klassivend tegi koolis mulle sületantsu. Lisaks pidime tegema presentatsioone inglise keeles erinevatest puudest ning ühel grupil oli teemaks õunapuu, selleks puhuks pani klassivend selga pruunikad püksid ning rohelise pusa ja pähe torgati papist tehtud õunad.

Teisipäeva õhtul saime oma tugi-isikuga kokku ning rääkisime. Theresa rääkis oma perevahetus soovist, mille ta täna ka ära tegi. Nimelt võttis üks klassiõde ta enda koju.  Millne vedamine, et nii kiiresti sai. Tugi-isik ütles meile, kuna meil reisid enam-vähem on ning küsis, kuidas üldiselt läheb. Sain teada, et mu kool peaks lõppema alles juuni lõpus või juuli alguses, samal ajal kui UVG(Theresa kool) lõppeb juba mais. Ehk siis saan nautida terve aasta otsa ikka koolis käimist.

Täna hommikul üles ärgates oli mu hääl järjekordselt kadunud aga päeva peale tuli õnneks tagasi. Tegin koolis kaasa filosoofia eksami, aru saab küll küsimustest, kui vaid õppinud oleks. Aga see hispaania keeles õppimine eksamiks väga välja ei tule küll.

Üks fakt, mida olen tähele pannud, et vähemasti minu koolikaaslaste seas on. Kõik õpivad küll koolis usinasti ja kuulavad aga mitte keegi ei loe ise uudiseid ega raamatuid jne. Kõik informatsioon, mida nad teavad tuleb koolist. Paar kuud tagasi oli Mehhikos üks motovõistluse õnnetus, millest pasundasid ka eesti ajalehed, kooli minnes kui küsisin, mis seal täpselt juhtus, ei teadnud mitte keegi isegi, et midagi juhtunud oleks. Ehk siis kokkuvõttes on nende silmaring tõsiselt väike võrreldes sellega, mis meil Eestis on.

Täna õhtul oli kossumäng, mille taaskord vist kaotasime ning nüüd kodus ravin enda sinist silma. Korvpall on endiselt ohtlik mäng .. :D

Hiline postitus meie halloween'i ööst

Leonie sünnipäev sushiga


Leonie hostõed




Koolis käis jalka vaatamine


Meie klassiruumis ka

.. koos rämpsuga


Theresa :)



Minu pühapäevane kossuväljak

Koos superilusa põrandaga


Vähe uhkem saal juba, kus mehed mängivad

Theresa, Elias & Leonie

Jacky'ga 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar