pühapäev, 22. detsember 2013

Lühike ülevaade vaheaja algusest

Kaua oodatud vaheaeg tuli ka lõpuks siia ehk kella 5 asemel saab kella 8ni magada!

Viimasel päeval koolis tulid nii palju mu juurde ja ütlesid, et nad igatsevad mind kui kaks nädalat ei näe. Armas!

Vaheaja esimesed päevad on käes ja ausalt öelda igatsen kooli, sest enamus klassist läksid jõulude ajaks kuhugile mujale linna ning samuti ka teised vahetusõpilased. Pidime ka minema aga alles 26. detsembril ,nii et need vahepealsed päevad veedan enamasti jõusaalis, sest kodus on meeletult igav. 

Sain veel nii palju teada, et meie jõuluvaheaeg kestab 2 nädalat, siis läheme kaheks nädalaks uuesti kooli tagasi ning siis on jälle kahe nädalane vaheaeg, mis siis minu jaoks kestab kauem, sest 2-8 veebruar läheme yfukatega reisile D.F'i. 

Siiski eile suutsin Leonie endaga ennem ta ära minekut kinno vedada, käisime Frozen'i multikat vaatamas. Fun! Tagasi plaanisin küll taksoga minna aga kuna mul keegi siin sellega sõita väga ei luba siis tulid Antonio ja Luis mulle peale seda järgi. 

Täna hommikul rääkisime just Pampa'ga, et jõulutunnet selle 30 kraadises soojas ja ilma lumeta ikka üldse ei ole. Pampa on pärit Guatemalast aga temaga kohtusin just nimelt Tallinnas kui Luisiga esimest korda kokku saime. Nimelt töötas ta Tallinna vanalinnas ühes hostelis. Kuid nüüd on ta Guatemalas tagasi ning igapäevaselt kurdab mulle kui väga ta Tallinnat taga igatseb. 

JA 21. DETSEMBRIL OLI KÕIGE PAREMAL PAPSIL SÜNNIPÄEV! MUCHAS FELICIDADES! 

*Ei tea, mis jama on aga eesti keelsed laulud on nende 5 kuuga eriti heaks läinud, nii et mu ipodist enam muud keelt ei kuulegi*  :D 

Igatahes järgmise korrani ning päikest ja soojust ma teile sinna ei soovi, sest muidugi te ei saagi enda lund! 
MKP
*Marta* 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar