reede, 27. detsember 2013

Navidad!

Võtan ennast kokku ja kirjutan vahepeal toimunust.

Jõulud:

Üks hommik üles ärgates oli mu facebooki sõnumid täidetud delfi artikliga "Jõulud Mehhikos" ning küsimusega, kas Sul oli ka nii?

Ei! Kuigi jah, enamustel suguvõsadel on täpselt sellised jõulud aga ärgem siiski tekiilaga liialdame .. kuid kuna minu vanemad on lahutatud ning suguvõsa elab erinevates linnades üle Mehhiko siis jõulud veetsin ainult oma vanaema, ema ning Luisiga. Ilma tekiila ning metsiku söögiga. Jõuluõhtu söögiks oli meil kana ning makaronisalat. .. tõsi igatsen eesti toitu nii väga! Ei suuda nende erinevate hapukoore ja vahukoort meenutavate kreemidega ära harjuda, keemia!

Olgugi, et jõuludeks on kraadid lausa 18 peale langenud ning öösel magan kolme paksu villase tekiga siis jõulutunnet mul ei olnud absoluutselt. Võib olla oli asi ka selles, et terve jõuluhommiku veetsin käsitsi oma voodilinu pestes, sest pesumasin otsustas meiega koostöö lõpetada.

Päevad peale jõulusid on kodus möödunud, sest kõik klassikaaslased on linnast väljas enamasti. Siiski eile suutis Alam mind kinno vedada, käisime Walter Mitty't vaatamas ja seda hispaania keeles! Olgem ausad ikka päris imelik on vaadata kui Ben Stiller hispaania keeles räägib, aga see selleks.

Peale kino läksime Toño, Eduardo, Jimmy ja Hectoriga palapa del negrose. Poisid otsustasid poole õhtu pealt, et täna oleks just õige päev minu "fake-sünnipäevaks", sest siis tulid kõik töötajad ning panid meile eriti totakad karnevali mütsid pähe ning igaüks tuli minu juurde kallistades ja õnne soovides .. nojah, eriti lõbus oli töötajatel, sest ega igapäev ei tule nende istumis kohta "blondiin", veel vähem tema sünnipäeva ajal.

Ma tean, et teil on eriti imelik ja võõras neid nimesid siin lugeda, kellega ma väljas käin ehk siis mõtlesin, et teen teile väikse kokkuvõtte + lisan fakte, mis mulje neis jäänud on. Ma loodan, et keegi neist lugema seda ei hakka ning isegi siis võtavad nad seda naljaga.

Luis - mu hostvend, sellest ma loodan, et olete juba selle aja jooksul aru saanud. Kohutavalt kade, kui ma suhtlen kellegiga(loe: meessoost isikuga), keda tema ei tea või, kes talle ei meeldi. Meeldib: jalka

Toño - Luisi parim sõber ning ühtlasi ka eriti kaitsev inimene, eriti siis kui me väljas käime. Ei räägi mitte sõnagi inglise keelt, esimest korda kui üritas mulle oma inglise keelega muljet avaldada kirjutas mulle whatsappi sõna bie ehk siis bye. Meeldib: jalka - mängib kohalikus tiimis ning kutsus mind vaatama, miskipärast on mängud alati siis kui ma trennis olen.

Amet - kindlasti olete kuulnud temast eelnevates postitustes. Käis Luisiga samas koolis ning minu arust kohutavalt intelligente ning tark, olgugi, et ta ülikoolis ei õpi siis teab rohkem, kui mitmed lõpetajad kokku. Kaks aastat tagasi oli ta kodus vahetusõpilane Dina - halvad mälestused ning tänu sellele oli minu suhtes alguses umbusklik - parandasin selle vea!

Genesis - Ameti tüdruk ehk siis ainuke, kes minu ja poistega väljas käib. Ma olen meeletult õnnelik selle üle, sest iga kord väljas käies ja ainuke tüdruk olles, oleks päris nukker. Räägib meeletult hästi inglise keelt ning on saanud väga heaks sõbrannaks!

Ambriz ehk siis päris eesnimega Alejandro - ilueedi! Täielik. Samuti sõnagi inglise keelt ei räägi, rohkem ei oska temast kirjutada väga, sest pole jutu peale saanud. Tema õde, Andi, käib minuga samas klassis ning on väga hea sõbranna!

Hector - mu gay best friend. Ärge laske ennast heidutada, ta ei ole gei, lihtsalt kogu tema käitumine ning see kuidas ta minuga räägib on täpselt nii nagu ta oleks mu gay bestfriend .. seda on raske kirjeldada uskuge mind. Tema mõte oligi, et mul oli eile sünnipäev.

Max - esimene reaktsioon - ta ei ole mehhiklane! Lähemal tutvumisel, on küll. Ta on mehhiklase kohta pikk ning heleda naha ning(mehhiklase jaoks) heledate juustega. Sain teada, et ta pole kunagi jalgpalli mänginud ning ei oska, mis on nende jaoks eriti võõras.

Eduardo - Ameti noorem vend. Võrreldes Ametiga nagu öö ja päev - ausalt! Nad ei näe üldse sarnased välja ning iseloom on ka teine. Eduardo õpib teises linnas ning Amet maksab ta ülikooli eest. Brothers take care of each other!

Beto - päris nimega Alberto(loe b nagu v'd) - temaga kohtusin esimest korda miradoris kui minu vastu tehti "seksuaalne ahistamine" siiamaani ei tea kust ta sinna sai aga ühel hetkel ta lihtsalt oli mu kõrval ning rääkis veidi halvas inglise keeles, kuid mehhiklaste jaoks heas!

Jah neid nimesid on veel aga hetkel ei tule midagi pähe, mida kirjutada. Üks päev juhtusin lugema esimesi postitusi, mida tegin ning siis kui veel neid inimesi kõiki nii hästi ei teadnud. Naljakas, aga muutma ka ei hakka kõiki neid nime vigasid - jääb meelde! Imelik mõelda, et paari kuu eest olid kõik nii võõrad ning nüüd on paljud nii headeks sõpradeks saanud.

Üks päev tekkis meeletu isu eesti toidu järgi - hapukurk, kohupiim, piim, hapukapsas, kartulipuder ning kõikvõimalikud kaerahelbe jne pudrud. Kuus kuud veel ja siis saan!

Pilte mul kahjuks ei ole teiega jagada, sest nagu alati, ei tunne ennast nagu turist enam siin linnas ning piltide tegemine ununeb täitsa ära.


KÜSIMUSED! KÜSIGE KÜSIMUSI! PALUN! Mul oleks nii palju kergem kirjutada, kui te mulle küsimusi kirjutate ja palun jätke see välja, kuidas läheb. HÄSTI! MEELETULT HÄSTI!

Raudselt tahtsin millestki veel kirjutada aga meelde ei tule.
Emme ja issi tänan jõulukingituste eest. Kogu famiilia on õnnelik!
MKP
*Marta*




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar