reede, 28. veebruar 2014

Info

Ei, seekord mul pole midagi Mehhiko dramaatilisest elust kirjutada. Kuigi pean tunnistama, et siia blogisse pole seda päris õiget draamat kirjutanud ehk nii 20 aasta pärast võib raamatu välja anda ning seda ka varjunime all, nii ehk julgeb. Kui te kella 5 või 6 Mehhiko seebika telekast sisse lülitate siis saate täpselt teada, milline elu siin on. Nii et hoidun teile kirjutamast seda enda draamatilist elupoolt. Vihjeks võin nii palju ainult anda, et kui te loete, kellega ma viimasel ajal väljas käin ning kellega mitte, siis sellest järeldage ning ärge laske oma fantaasial väga tagasihoidlikuks jääda.

Tegelt selle blogipostituse mõtteks oli teile hoopis kaks imelist ja superägedat reisiblogi välja tuua, mida ma ise peaaegu, et ainukestena siin pool maakera loen.

Esiteks, kui soovite saada enamat teada Mehhiko põhjapoolest siis armsad endised vahetusõpilased Liisu ja Robert käisid seal ning kirjutasid teile sellest pisut. Kuigi nüüd on nad omadega vist juba tagasi Euroopa mandrile jõudnud siis ega postitused kuhugile ei kao. Saate nende seiklustel silma peal hoida! Minu osariiki nad seekord kahjuks ei jõudnud ning pidin neid ette valmistama ainult sellega, milliseid seikluseid siin neid ees võivad oodata.

http://www.mrrobertmiller.com

Teiseks on mu sõbranna Anneli läinud minust hoopis kaugele nimelt Austraaliasse ning seikleb seal täitsa üksi. Tema tegemistel võite ka silma peal hoida! Ehk kui ei suuda keskkooli lõpuks ära otsustada, mida õppida, võtan ka mõneks ajaks suuna sinna poole? Täitsa omapead, üritada oma elukesega seal pool hakkama saada ning lamba tapamajas töötada. Olgugi, et seda lõhna ma üldsegist ei kannata siis inimene harjub ju kõigega!

http://www.lambadallparemal.wordpress.com

NAUTIGE!

Seni aga teile sinna päikest ning infoks võin öelda, et homme on mul järjekordne kossumäng, seekord on see kohaliku liiga 3-4 koha mäng. Wish me luck!

*Marta*


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar