reede, 6. september 2013

Kanad is out

Üle pika aja üritan kirjutada jälle, sest miskipärast mu arvuti ja kodu wifi ei taha omavahel koostööd teha.

Eelmisel pühapäeval käisime rancho-s, Nancy sugulaste maisipõldude juures. Sain lõpuks oma pikapi kastis sõita, kuigi meeletult palju moskiitosid oli. Peale seda tulid osad hostema sõbrannad meile ning üritasin jällegist aru saada midagi. Nii raske on ennast kuulama sundida kui midagi aru ei saa, kuid muud moodi seda selgeks ei saa.

Koolinädalast nii palju, et mulle lauldi kaks korda serenaadi ning ühe korra paluti endale ka naiseks. Fun. Muud väga midagi ei toimunudki aga täna käidi rääkimas mingist kooli reisist Londonisse, kus toimub seminar ning valmistatakse õpilasi ette ülikooliks ning see, kes mingi esikoha kuskil saab mingi projektiga saab ka endale raha ülikooli jaoks. Kokku läheb reis maksma nii umbes 1000 dollarit. Reis on muidugi vabatahtlik.

Eile sain Theresa-ga kokku ning käisime Liverpoolis jällegist. Ma sain eile aru kui hea elu mul on, et mind igale poole lubatakse, kui Theresa kurtis, et teda ei lasta kusagile välja koos oma klassikaaslastega, kuna ta ei oska keelt. Pärast olime Theresa juures veel ning Mauricio (tema hostvend) tõi mu peale seda koju.

HOMME ON HOSTEMA SÜNNIPÄEV !!!
Täna tulid mingid onud meie juurde ning sõna otseses mõttes keerati osadel kanadel pead kahekorra, vähemalt homme hommikul ei pea seda röökimist siis nii palju kuulma. Samuti korjati aiast banaanid ära, pole veel jõudnud maitsta aga välimuselt on need umbes kolm korda suuremad kui need mis meil Eestis müüakse, ma usun, et umbes sama palju paremad ka.

Plaanidest ka veidi:

Pühapäeval mõtlesime Nancy'ga lõpuks San Cris'i minna, mis pidi üliilus koht olema. Nagu ma piltide pealt vaatasin meenutab natuke meie vanalinna, ehk siis mitte midagi lõunamaiset ning seal pidi ülipalju turiste ka olema. Arvatavasti lähen sinna ka Mehhiko independence päeval koos Mauricio ja Theresa'ga vähemalt nii on plaanid, Luis oli nõus nüüd on vaja ainult veen hostema nõusolekut.

Küsimus:
Kas te ikka kuulsite, et meil kodus Eesti-Hollandi mäng käis? Ma usun, et pool Eestit vähemalt kuulis Luis'i karjumist, ilma liialdusteta.

Homme luban, et üritan uuesti kirjutada, kuidas sünnipäev läks. Pilte veel pole aga homme luban teha.

Musidkallipaid,
*Marta*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar