pühapäev, 1. september 2013

Untitled

Nädal koolis on kiirelt möödnunud ning midagi erilist ei oska välja tuua. Koolis õpetatakse mulle hispania keelt tundides kuulamise asemel ning mu klassi eesti keele tase on ka tõusnud märgatavalt. Neljapäeval käisin migratsioonis uuesti ning nüüd olen officiali Tuxtla elanik peab ainult 10 päeva ootama, et id kaardi taolise asja kätte saaks.

Reede õhtul oli Ana-Maria sünnipäev ning käisime sel puhul Applebee's söömas. Nii hea. Seltskond super. Mulle nii meeldib, kuidas need inimesed siin ei karda rääkida ning muidugi pean tähelepanekuks kirjutama seda, et siin on instagram ning sellised asjad elu! Kohe kui maha istusime hakkasid kõik oma nutikatega pilte tegema. Peale pidu tulid Luis ja Antonio mulle järgi ning läksime natukese aja pärast koju ära.

Nägin üleeile oma nunnut ka, Santiago't nimelt, no ei ole võimalik, et kellegil nii armsad lokid on!

Mu plaan ärgata laupäeva hommikuti enne ema ja pannkooke teha läks jällegi metsa, ajasin ennast juba kell 8 üles aga jah ..
Kell 12 sain Yesi, mõlema Theresa ning Emiliaga Liverpooli plazas kokku ning käisime ringi ja ostsime endale kooliks vajalike asju. So much fun! Peale seda läksime Luisiga tema tädi juurde ning olime seal natuke aega, peale seda läksime Luisi tädiga ning tema tütardega babyshower'ile, vahet pole, et keegi nendest mitte mingisugust inglise keelt ei rääkinud aga kihvt oli. Babyshower'ilt viis tädipoeg mu koju tagasi.
Mind kutsuti eile 3 peole ning välja klubisse!! Küsimus, et kuidas ma ennast jagama peaksin, pikkupidi? Otsustasin oma venna kasuks ning läksime Hector'i juurde grillima. Rääkisime pikalt Hectori venna Alexise'ga, ta rääkis inglise keelt ning oli sama vana kui mina kuigi ma võin vanduda, et ta nägi vähemalt 20 - aastane välja.
Koju jõudsime umbes 4 paiku ning mu järjekordne plaan kell 8 ärgata läks aia taha silmad lahti kell 10 ning söök laua peal ootamas. Peab selle varajase äratuse ikka järgmine pühapäev ära tegema.

Ning siin ma nüüd siis istun, paaniliselt otsides Eesti vs Bulgaaria kossumängu live ning maailma kõige paremad rohelist värvi apelsini süües.

Kas teatsite, et tegelikult on head apelsinid rohelised, mitte oranžid?


Hea, et ema õpetaja on ning meil garaažis tahvel on ehk siis Luis mulle hispaania keelt õpetab.

Sünnipäevalapse lilled, mis kooli toodi! 



Keskel on Ana-Maria, sünnipäevalaps.

Käisin Liverpooli's ning poes nägin sellise lõikega retuuse, peas käis küll hetkel ainuke mõte, et antud disaineri'l oli eelmine õhtu vähe käest ära läinud.

Babyshower

Babyshower'il saadud kingitus.

Future Cristiano Ronaldo

Pilt on küll väga-väga halb aga peaks ära näitama, et kui palju siin sajab ja nii iga õhtu! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar