esmaspäev, 16. september 2013

Viva Mexico!

Good news to my international friends! Because of the wish of some of my friends I'm starting to write this blog in English too so now you can read it much more easily and don't have to learn Estonian for that. So give me feedback if I have point of writing it in English or not!

Faktid:

Saate aru, kui raske on kirjutada. Selle eluga siin nii ühte sulandunud juba, et ei oska millestki kirjutada.


  1. See nädalavahetus on Mehhikol independence day ning siis toimub suur tähistamine.
  2. Reedel oli meil YFU'ga suur sööming, kus istusime lihtsalt koos ning rääkisime. Fun. Pidime endast ja enda perest hispaania keeles rääkima natuke. Suht crazy ikka.
  3.  Enne yfu istumist käisime Andiga veel Cabrera juures samalaadsel peol, mis oli aga täidetud ainult noortega.
  4. Koolist, sellel nädalal mis tuleb on erinevad eksamid, mida mina arvatavasti kaasa veel ei tee, sest mu hispaania keel pole piisavalt hea, aga eks vaatab, ehk laseb mõni õpetaja ikka teha ka 
  5. Eile õhtul käisime naabrite juures söömas ning peale seda läksime Luis'ga Amet'i juurde. Ma olen nii õnnelik igakord kui Amet'i tüdruk Genesi's seal on, sest ta räägib perfektset inglise keelt ning nii hea on mitte ainuke tüdruk selles seltskonnas olla. 
  6. Eile õhtul naabrite juures olles jõudis mulle poole pealt kohale, et ou ma saan ju tegelt nii paljudest asjades aru, mis nad räägivad! Saavutus!! 

Facts: At the beginning I have to say that it's so hard to write in here every week. Because this life is already mine and I'm used to that. I'm not a guest in here anymore. 

  1. This weekend Mexico celebrates because it's the independence day! 
  2. On Friday we had a lovely dinner with YFU people, me and other exchange students had to talk in English .. creepy. But Luis told me that I did well. 
  3. Before the YFU meeting me and Andi went to Cabrera's house for a party which was almost the same as YFU party only with younger people.
  4. About school. This week we have exams and I'm not sure if I will write them too or not, because my Spanish isn't so good yet so the teachers have to decide wether I'm good enough or not. 
  5. Last night we went to our neighbour's house for dinner and after that went to Amet's place. I was so happy to see Genesi there because she speaks perfect English and she is so much fun! 
  6. Last night at the neighbour's house at one point it got me that hey I understand almost everything that they are talking about. So much fun! 

I hate the mosquitos that are here/ ma vihkan neid sääski, mis siin on! 

Viva Mexico! 
Musidkallidpaid
*Marta*


Pildilaegas:



Unustasin enne mainida aga siin sajab kohutavalt, need pildid pole küll minu linnas tehtud vaid paarsada kilomeetrit eemal aga ikkagi! 







Veel, Poks, suure algustähega, sest kõik mehhiklased vaatasid seda! Ma olen surmkindel selles! Kahjuks nii hästi see meie jaoks ei läinud. Pilt siis minu kogemusest.




2 kommentaari:

  1. kas sinuga koos läks veel keegi mehhikosse? kui läks kas ta peab blogi ka?

    VastaKustuta
  2. läks küll, tal avaliku blogi küll ei ole aga ma usun kui Sa lugeda tahad siis ta jagab seda Sinuga, võid ta facebookist üles otsida, Teele Rannu on nimi.

    VastaKustuta