pühapäev, 30. märts 2014

Oh, I'm in love!

Ma olen armunud.

Ma olen armunud igasse salsa tantsijasse, kes minu silmade ulatusse sellel reedesel salsaõhtul jäi.  Nimelt on mul üks meeletult hea sõbranna Julianne(loe: Hulianne), kes on profesionaalne salsatantsija ning nagu ka lõpuks meil õnnestus, läksime tema võistlust vaatama. Mul on tunne, et ma selle õhtu jooksul kordagi oma silmi ei pilgutanud ning tantsijatest saan ainult ülivõrdes rääkida. Nüüd tantsukingad jalga ja ise harjutama, eks? Neid vaadates tundub see kõik imeliselt lihtne.

Nii tahaks teile ka video siia postitada, mille tegin aga miskipärast ei luba armas blogger seda mul ülesse laadida.

Rääkides eelmisest nädalavahetusest siis suundusin jällegist San Cristobalisse. Nimelt oli mu klassiõel sünnipäev tundus see täpselt õige koht seda tähistama minna. San Cris'i kliima ning terve see linn meeldib mulle kordades rohkem kui Tuxtla. Tegemist on siis euroopaliku Ladina-Ameerika linnaga, kes veel ei tea.

Laupäeva õhtul bussiga tagasi sõites, teised otsustasid veel üheks ööks linna jääda, nägin ma maailma kõige ilusamat vaadet. Uskuge mind. Mehhiko romantikutega 7 kuud koos elades võiks ma seda hispaania keeles kirjeldama jäädagi. Kuna mu tagasituleku kellaaeg oli 6-7 vahel ning just see kell päike siin pool loojub, siis võite arvata, milline see kõik välja nägi. Sõidad õhtul loojuva päikesega mägede vahel ning taevas vahetab pidevalt värve alustades tumesinisest ning lõpedas tumepunase ning helekollasega. Poleks ainult bussi liikumiskiirus ning  iphone kaamera omavahel niivõrd tülis olnud siis oleks teile ka mõned pildid siia saanud postitada.

Kui ärkate hommikul kell viis ülesse heli peale nagu keegi oleks köögis dušši all siis võite arvata, et see on teie hostema, kes aiavoolikuga ülemise korruse basseiniks üritab muuta. Jah, te lugesite õigesti. Ilmselgelt on tavaliselt kasutatavad vahendid põrandate pesuks liiga ekstreemsed, et selled meetmed peab kasutusele võtma.
Asi muutub veel põnevamaks siis kui su hostema viskab ämbri täie fairy'ga segatud vett köögipõrandale ning vaatab paluva näoga otsa sul see ära koristada. Enne kui sa arugi saad oled ühes ruumis ainult sina, mopp ning jalge all vahutav bassein ning hostema on alla korrusele tööks valmis sättima läinud. Kas ma jõudsin õigeks ajaks kooli? Kindlasti mitte. Kurta ei saa, nüüd on vist kõik kogemused põrandapesuga seoses olemas. Vajate abi? Mina tulen, aiavoolik kaenlas, otselennuga Mehhikost!

Usun, et ma teile siia kirjutanud pole, kuid nimelt on meie osariigi koolides kombeks, et lõpuklass teeb endale lõpetamise jaoks särgid, mida tavalise koolivormi asemel kanda. Meie särk kujutab endast pesapalli särki, millel on taga nimi ja number. Marta endiselt, jätame selle "h" Mehhikosse ning ei hakka Eestisse kaasa tooma. Tsiteeriksin teile enda klassivenna kommentaari peale särgi selja panemist: "Ma näen välja nüüd nagu Tiger Woods ju!" Oh kullake, sul on veel nii palju õppida ja selgeks saada keskkooli lõpuks. Võib-olla tõesti kannab Tiger Woods vabal ajal pesapalli särke ning mu sõbral on temaga lähemad tutvused. Kõik on võimalik.

Nagu tavaliselt nädalavahetuse hommikutel üles ärgates olen üksi kodus. Võib-olla jah, saab süüdistada minu hilist ärkamist, kuid siiski, kell kaheksa hommikul ja hiline ärkamine? Oh, please. Kuigi jah tublid mehhiklased on ka juba nädalavahetuseti hommikul kella 7 üleval. Tõesti need 7 kuud pole mind siiski veel nii palju nende sarnaseks muutnud, tänan Jumalat selle eest. Peaks kehtestama seaduse, et nädalavahetuste hommikul enne kella 8 üles ei tohiks tõusta. Ära isegi mõtle vetsu minemisele.



Käisin Leonie'ga juuksuris kaasas ning sooviks oli ombre stiilist otsad ära värvida. Oh mexicans you just keep surprising me. 


 Ning üks väheseid kordi kui ma oma hostemaga samal ajal kodus olen, käsil oli tamale'se valmistamine ning sain ka foto sellest tehtud. 


The amazing San Cris

Parkimisplats tundus talle kõige sobivam koht pildi tegemiseks. 



Mu kaks kallis tüdrukut! :)

Rääkisin teile eelnevalt sellest imelisest tagasitulekust San Cris'ist. Mu kirjeldus oli poole parem ning see pilt rikkus kõik ära, eks? Tulge ise kohale ja vaadake järgi parem! 

Räägime paar sõna Mehhiko tundidest? Ja minu küsimus on järgmine: miks ma ei või paariks päevaks teist linna külastada kooli ajast? Sest me ju õpime siin nii palju. Siia tulles jääge ainult küsimuste juurde, mis puudutavad Ameerika kontinenti, sest väljaspool seda elu puudub. 


Uskuge mind, meil oli ka klassipilt kõigi 26 õpilasega, kuid selle siia riputamise jaoks pean veel julgust koguma. Pildid pole mulle kunagi meeldinud.


Mu kullakallis triatlonist Isac. 

 Tehte tutvust, minu uus filosoofia õpetaja aka minion. Vabandage aga härrale on Jumala poolt ainult 140cm pikkust jagatud. Tema tunnis olen Marta Liisa Estonia. Ilmselgelt valmistas mu perekonnanimi talle raskusi ning targem on ju riigi nimi perekonnanimega asendada. 



Tänaseks minu poolt kõik, nagu te teate vabandan ma kõik võimalike kirjavigade pärast ning saadan teile kuumust ja päikest! Jah, 38 kraadi, kui täpsem olla. 
Päikest,
MKP
*Marta*


11 kommentaari:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    VastaKustuta
  2. Paku taskukohast laenu (Jessicarojasloanfirm1998@hotmail.com) Ettevõtte veebileht: https://jessicarojasloanfi.wixsite.com/website
    Kas teil on vaja ettevõtte laenu või isiklikku laenu madala intressimääraga 2%, kui jah?

    Laenusumma:
    Tagastamisperiood:
    Perekonnaseis:
    Sugu:
    Laenu sihtotstarve:
    Amet:
    Kuu sissetulek:
    Natuke sinust:
    Täisnimi:
    Eesnimi Perekonnanimi:
    Sünnikuupäev:
    Telefon: (kodus, mobiilil)
    E-post:
    Praegune aadress:
    Tänav:
    linn:
    maakond:

    Huvitatud taotlejad peaksid võtma meiega ühendust e-posti teel: (Jessicarojasloanfirm1998@hotmail.com) whatsapp +2349079785567 või ettevõtte veebileht: https://jessicarojasloanfi.wixsite.com/website
    Paku taskukohase laenu (Jessicarojasloanfirm1998@hotmail.com)

    Regards

    Proua Jessica Rojas

    VastaKustuta
  3. Taotle kiirlaenu !!!!!!!!!

    Kas otsite vahendeid krediidi ja võlgade tasumiseks? Kas leiate end a
    natuke vaeva tasumata arvetega ja ei tea, kuhu minna või kuhu minna
    pöörduda? Aga kui leiate usaldusväärse võlgade konsolideerimise ettevõtte, kes seda suudab
    aitame teil vähendada igakuist osamakse, nii et teil oleks taskukohane
    tagasimaksevõimalused ja ka hingamisruum aasta lõpus
    kuu ja arved tuleb maksta? Ashtondillonfirms on kindel, et laenukodu on
    vastus. Vähendage oma makseid, et leevendada igakuiseid kulusid. Huvi korral lahkelt WhatsApp +1 (347)808-5696 VÕI e-post: ashtondillon250@gmail.com

    VastaKustuta
  4. Pakume sularahalaenu 5000–50000 eurot ja rahastame ka
    projektid alates 50000 eurost kuni 300 000 euroni iga-aastase intressimääraga 2%
    isik või ettevõte, kes vajab laenu. raha nende mõnede vajaduste rahuldamiseks.
    whatsapp us, + 393511910241

    VastaKustuta
  5. VALMIS MINU TÕENDUS


    Minu nimi Alex marina olen pärit Wrocławist Poolas. Võtsin 40 000,00 euro suuruse ettevõtluslaenu saamiseks ühendust hr Jose luisi laenuga, seejärel öeldi mulle, et leppisin kokku nõutava laenusummaga, pärast uuesti riskimist, kuna olin nii lootusetu ettevõtte asutamiseks suurimaks üllatuseks lisati laenusumma minu pangakontole 12 tunni jooksul, ilma et oleks mingit survet oma laenu saamiseks. Ma olin üllatunud, sest olin algselt kelmuse ohver! Kui olete huvitatud mis tahes laenusumma hankimisest ja elate mis tahes riigis, soovitan teil pöörduda Mr.Jose luisi laenu poole e-posti teel: joseluisloans@gmail.com

    VastaKustuta
  6. LOE OMA TÕENDUST selle kohta, kuidas ma sain oma laenu reaalsest ja tegelikust laenuettevõttest, mida kutsusin JOSE LUISe laenuks, ma olen täna väga õnnelik ja jumal õnnistab JOSE LUISi laenu
    --------------------------------------------------

    Tere,
    Minu nimi on Alex maria, ma olen pärit Wrocławist Poolas. Olen abielus, olen viimase viie kuu jooksul otsinud ehtsat laenufirmat ja sain kõik hulga petuskeeme, mis panid mind neid usaldama ja lõpus päeval võtsid nad mu raha ilma midagi vastu andmata, kogu lootus oli kadunud, sain segadusse ja pettunud, mul on oma pere toitmine väga keeruline, ma ei tahtnud kunagi internetis laenufirmadega midagi pistmist teha, nii et läksin a-lt raha laenama
    sõber, ma rääkisin talle kõigest, mis juhtus, ja ta ütles, et ta saab mind aidata, et ta teab laenufirmat, mis saab mind aidata mis tahes vajamineva laenusummaga väga madala 2% intressimääraga, et ta sai just laenu nende käest suunas ta mind selle kohta, kuidas laenu taotleda, tegin täpselt nii, nagu ta mulle ütles, esitasin nendega e-posti aadressi: (joseluisloans@gmail.com), ma ei uskunud kunagi, aga proovisin ja üllatuseks sain laenu 24 tunni jooksul, ei suutnud ma uskuda,
    olen taas õnnelik ja rikas ning tänan Jumalat, et sellised laenufirmad on sellistes petuskeemides endiselt olemas, palun soovitan kõigil seal, kes laenu vajavad, minna
    (joseluisloans@gmail.com) nad ei jäta teid kunagi alt vedama ja teie elu muutub nii nagu minu oma. Võtke ühendust Jose luisi laenuga juba täna ja saate neilt oma laenu, jumal õnnistagu jose luisi
    nende ehtsa laenupakkumise eest.
    Veenduge, et võtaksite oma laenu saamiseks ühendust jose luisi ettevõttega, sest sain selle laenu edukalt stressivabalt ettevõttelt

    VastaKustuta
  7. PEAB LUGEMA: KUIDAS SAIN 275 000,00 USA dollari suuruse laenu sellelt suurelt ettevõttelt, mida nimetati laenukrediidiasutusteks

    Tere kõigile üle maailma, mina olen Abdur Raheem, Egiptusest Kairost. Olen kahe lapse üksikema ja jäin rahalisse olukorda ning pidin refinantseerima ja oma arved tasuma. Üritasin otsida laene erinevatelt laenufirmadelt, nii era- kui ka ettevõtetelt, kuid mitte kunagi edukalt ja enamik panku keeldus mu laenust, ei lange nende petturite ohvriks, kes nimetavad neid rahalaenuandjateks, nad on kõik kelmid, kõik, mida nad tahavad on teie raha ja te ei kuule neist enam kunagi, nad tegid seda mulle neli korda, enne kui seda krediidiasutustele laenu saamiseks esitati, kõige huvitavam on see, et minu laen kanti mulle üle 48 aasta pärast. tundi, seega soovitame teil võtta ühendust krediidilaenuasutustega, kui olete huvitatud laenude saamisest ja olete kindel, et saate need õigeaegselt tagasi maksta, võite nendega ühendust võtta WhatsAppi numbri kaudu: +393510483991
    E-post: (loancreditinstitutions00@yahoo.com) Krediidikontroll puudub, allakirjutanu pole ainult 2% intressimääraga ning paremate tagasimakseplaanide ja ajakavaga, kui teil on vaja tagatiseta laenu saamiseks ühendust võtta mõne ettevõttega, siis võtke ühendust laenukrediidiga asutused täna laenu saamiseks

    Nad pakuvad igasuguseid laenukategooriaid

    Lühiajaline laen (1_10 aastat)
    Pikaajaline laen (20_30 aastat)

    Ta pakub selliseid laene

    * Laenud kinnisvara ostmiseks Kodulaen ............., Ärilaen ........
    Võlgade konsolideerimise laen ....... Õppelaen .........., Ärilaen
    Ärilaen ......., Ettevõtte laen .............. Hüpoteeklaen
    ehituslaen ..... autolaen ........ hotellilaen .... isiklikud laenud..kinnisvaralaenud jne.

    E-post .......... (loancreditinstitutions00@yahoo.com) WhatsAppi number: +393510483991
    Kui rääkida finantskriisist ja peate olema finantskriisist vaba, siis on laenavad krediidiasutused õige koht, palun öelge neile lihtsalt, et Abdur Raheem juhib teie õnne ....

    VastaKustuta
  8. السلام عليكم!

    اسمي السيد مصطفى ، من القاهرة ، مصر
    أود أن أغتنم هذه الفرصة لأشكر الاتحاد الأوروبي على دعمه لي بقرض قيمته 500 ألف دولار ؛ إنني أقدر بصدق الجهود التي بذلها فريقك ويسعدني جدًا تجاوبهم وحسن توقيتهم وجودة خدمتهم وسلوكهم اللطيف والكفاءة المهنية التي تم بها التعامل مع قضيتي. لقد مددت في الحصول على الموافقة على قرضي ، ونجاح قضيتي يظهر التجربة الثرية التي يتمتع بها فريقك. سأبذل قصارى جهدي لنشر اسم شركتك والخدمات التي تقدمها بين زملائي وأصدقائي وأقاربي وكل موقع. شركة "الاتحاد الأوروبي للقروض" هي الشركة الأكثر صدقًا هنا ، فهي صادقة وحقيقية وجديرة بالثقة. أتمنى لك ولفريقك كل التوفيق. هل أنت في حاجة إلى قرض سريع؟ اذهب إلى أي مكان ....... قرض الاتحاد الأوروبي جاهز لتقديم أي مبلغ لك ؛ ما عليك سوى إرسال رسالة إليهم على بريدهم الإلكتروني على EuropeanUnion_loansyndication@outlook.com أو whatsapp لهم على +393509828434. الحمد لله على كل شيء.

    VastaKustuta
  9. Just eelmisel nädalal sain siin Steveni fondidelt 10 000 euro suuruse laenu. Ma ei usu kunagi, et see oli tõsi, sest nägin veebis munandit, kuidas keegi neilt laenu sai, kuid eelmisel nädalal oli see mulle selge need igasuguse laenu saamiseks e -posti aadressil stevenfunds@outlook.com või whatsapp +2347043593434

    VastaKustuta
  10. Olen Lydia veronika Belgiast, taotlesin laenu summas 9000 eurot ja see kiideti MICHEAL JOSE FINANCE HOME'iga heaks pärast 3-päevast minu taotluse esitamist. Kõik, kes otsivad legaalset laenu, soovitan teid selle ettevõtte poole. abi eest, mida nad mulle andsid. Lisateabe saamiseks võite temaga ühendust võtta aadressil: infomichealfinanceltd@gmail.com või WhatsApp: +14699724809

    VastaKustuta
  11. Lugupeetud laenutaotlejad

    Kas teil on rahalisi raskusi? Kas soovite alustada oma äri? See laenufirma asutati inimõiguste organisatsioonid üle maailma, mille ainus eesmärk on aidata vaeseid ja rahalistes eluraskustes inimesi. Kui soovite laenu taotleda, võtke meiega ühendust allolevate üksikasjadega: elenanino0007@gmail.com

    Nimi:
    Vajalik laenusumma:
    Laenu kestus:
    Mobiiltelefoni number:

    Tänan teid ja Jumal õnnistagu teid
    USLADA
    Jelena Nino

    VastaKustuta