esmaspäev, 26. august 2013

Esimene tantsu tund elus

Lubasin kirjutada ning nüüd jõudsin lõpuks selleni.

Esiteks ma tahan teile öelda, et palun ära küsige kogu aeg, kuidas läheb. Selleks mul see blogi ongi, et teada saada seda, sest kui ma nendele kõikidele küsimustele vastaks kogu aeg siis ma ei saakski ju Mehhikot nautida. Muidugi kirjutage mulle, et mis Eestis toimub jne aga see, kuidas läheb küsimus unustage aastaks ära palun. No hard feelings though. :)

Laupäeva päeval olime kodus ning õhtul oli Yesi sünnipäev, sai 17. Pidu nagu pidu ikka, karaoke, muusika jne jne aga kõik olid nii noored seal ning kuulasin ühe 14-aastase käest ära härra Biberi eluloo nii et kui nüüd küsimusi tema kohta tekib siis küsige mult! Pidu lõppes umbes 12 paiku ning siis läksime veel Amet'i juurde korraks. Jõudsime koju mingi 3 paiku ehk, see kord oli võti kaasas! Pidin pühapäeva hommikul pannkooke tegema aga ärkasin liiga hilja nii et söök oli valmis juba.

Pühapäeval käisime klassiinimestega kinos. Jälle El Conjuro. Luis viis mind Andi juurde ning siis läksime sealt, edasi koos. Terve filmi aja hoidsime Andiga üksteiselt käest kinni ning karjusime, pärast oli tore teiste kommentaare kuulda, et ei olnud üldse jube ning nende naermist meie üle.
Pärast kino läksime Andi juurde tagasi, rääkisime Andi vanematega, et ta tahab järgmine aasta Eestisse tulla ning vanemad olid ainus siis nõus teda laskma kui ma ta enda juurde võtan, mis oleks supertore. Ehk siis järgmine aasta saan ma endale kaua oodatud õe! Pliis emme issi! Andi ise küsis mult muidugi kõik asjad Eesti kohta ära alustades Eesti majandus olukorrast ning lõpetades sellega, mis autodega mu vanemad sõidavad. Ütlen ära, et ta isa töötab Fordi esinuduses ning käskis land cruiseri koheselt fordi vastu vahetada. Jõudsime Luisiga koju umbes 11 paiku ning koheselt magama ära, sest hommikul pidi ikka kell 5 ärkama ju.

Saate aru, täna hommikul oli mu esimene sissemagamine! Kohutav! Pidin ärkama kell 5, et pessu minna ja valmis seada aga selle asemel tegin silmad lahti 5.36, olen vist selle kuke kräunumisega ära harjunud.  Kuigi iga hommik käib poole kuue aeg meie majast mööda auto, mis väga kõvasti mingit teksti laseb, nii et seekord ärkasin siis selle peale üles. Õnneks aga jõudsin oma asjadega ilusti valmis.

Klassi jõudsin seekord enne õpetajat! So proud of myself! :D Igatahes täna oli siis see  päev, kus pidi kandma musti susse, tumesiniseid teksaseid ning triiksärki. Teise tunni ajal kogunesime kõik kooli kossu väljakule ning seal oli meil siis selline tseremoonia. Vist on õige sõna selle ürituse kohta ütlemiseks. See meenutas midagi EYBL-girls'i ning meie vabariigi aastapäeva vahelist üritust, kus kõik klassid olid kolonnides ning mingid tüdrukud marssisd keset väljakud, ärge küsige, sellest ma aru ei saaund, mida nad kõik seal rääkisid. Igatahes õpetajad pidasid kõnesid ning umbes 10 minuti pärast öeldi järjest klasside nimesid, kes võivad ära minna. "Laulsime" veel Mehhiko hümni ka.

Kooli päev oli muidu tavaline, sain koolis korra oma YFU tugiisikuga kokku, kes andis mulle migratsiooni kontori jaoks mingid paberid, rääkis ka midagi sinna juurde aga pool sellest tekstist vähemalt jäi mulle arusaamatuks. Üks asi! Täna õigusteaduse tunni ajal tegi meie klass valimise, ma algul absoluutselt aru ei saanud, millest jutt käib ning järsku avastasin oma nime koos Mafer'i nimega tahvli peal, nii palju kui Emilia jutust aru sain valiti meid kahte klassivanemaks, ehk siis kõike, mida klassis vaja teada, peame meie välja uurima. Koolis peavad mu klassikaaslased minu pärast Eesti ajalugu Mehhiko omaga võrdlema vms, so cool, kuigi enamikel pole endiselt õrna aimugi, kus see täpselt asub!

Täna oli mu elu esimene hip-hop tantsu tund! Ütleme nii, et nalja sai ning suht puusse läks kõik. Läksime Andiga Cabrera juurde, mu klassiõde, ning tema juurde oli meie koreograaf, kes meid õpetas. Ülilahe kutt oli! Kolmapäeval uuesti sinna siis. Nimelt on see nüüd kolm korda nädalas esmaspäev, kolmapäev ja reede. Tahaks veel zumbasse ka jõuda kui aega on. Nii lahe oleks! Peale trenni tõi Andi mind koju, ma tahaks juba nii väga ära õppida selle linna ning ise igalpool käima hakata, aga praeguse seisuga oleks ma majast juba kilomeetri kaugusel ära eksinud.

Hetkel on vist kõik. Õpin veel hispaania keelt ning igatsen meeletult Eesti piima ning leiba! Pannkooke tahaks ka. Homme ehk teisipäeval pidime minema Andi juurde vist, ei tea küll miks aga eks see homme selgub.

Fernandaga

sushi time

Jacky'ga Yesi sünnipäeval, üks ütlemata tore tüdruk! 

The best ice-cream in the world! Keegi võiks dops'i küpsistest ka jäätise teha Eestis! 

Tunniplaani tulid mõned parandused. 

Emilia vasakul ning Yesi paremal




1 kommentaar:

  1. Sa ikka mainisid ju Andi isale, et vähemalt emps sõidab Fordiga :)

    VastaKustuta