neljapäev, 22. august 2013

Ülevaade

Kirjutan siis veidike viimastest päevadest. Te ei usu kui väsinud ma kogu aeg olen, muidugi hoiatati meid ELO-l, et ja te olete väsinud algul aga, et nii hullusti, poleks ma küll usknud.

Igatahes, mu esimene koolinädal on möödunud kiirelt, aru küll midagi väga ei saa aga klassikaaslased on supertoredad. Õpetasin neile eesti keelt ka veidike, ehk siis ma armastan sind ning tere hommikust. Järgmisel päeval kui klassi läksin öeldi mulle puhtas eesti keeles "Tere hommikust!" - armas või mis? Muidugi pakub kõigile nalja veel mu eesti-hispaania keele sõnaraamat, sest, et eesti keel on ju nii imelik.

Koolis veel koolivorme pole, uuest nädalast saab, aga selleks on, kui ma veel maininud pole, tavaline polosärk koolilogoga, ei midagi erilist.

Kutsuti koolis igale poole kohe, nii et nädalavahetus on plaane täis. Eile õhtul käsimie Antonio juures ja nägin jälle seda imearmsat poissi, ma ausõna võiksingi temast rääkima jääda ning sain tuttavaks ühe superägeda tüdrukuda, kes räägib inglise keelt! Lohutas mind, et küll ma selle hispaania keele ära õpin.

Täna koolis ringi käies tuli üks pisike poiss meie juurde ning küsis, et kas ma olen õpetaja siin - ju siis näen nii vana välja ja oi, kuidas ma kadestan kõikide tüdrukute süsimusti pikki ja suurte lokidega juukseid, nii tahaks endale ka selliseid. Päeval tulin koju ning magasin veitsa ja hiljem läksime tüdrukutega sushit sööma, ehk siis mina, Emilia, Yesi, Fernanda ning saksa tüdruk Theresa, nii hea oli ning õppisime hispaania keelt juurde ning õppisin ka chopsticksidega lõpuks sööma! Pärast seda tuli Luis järgi ning läksime jalkat vaatama, ma veel sellest päristäpselt aru ei saa  aga luban, et õpin! Tutvusin ka vennakese ülikooli sõpradega jälle - räägivad küll inglise keelt kui tahavad.

Olen suutnud veel oma kitarrimängu arendada, mida Luis mulle nii lahkesti õpetab. Päris naljakas on ikka vahepeal + ma suutsin nüüd haigeks jääda nendest õhukonditsioneeridest aga see peaks hästi kähku üle minema.

Faktid:


  • See müüt, et kuked kell 5 prääksuma hakkavad on vale! Juba poole viiest saati karjuvad akna taga, mis sest, et kell 5 alles äratus on.
  • Mulle endiselt ei meeldi sisalikud ning nende häälitsused, mis siin on.
  • Chilliga hakkan juba vaikselt ära harjuma.
  • Hommikuti tehakse lõunasöök valmis, mis on minu arust õige ka, kes ikka viitsib lõunal koju tulles seda tegema hakata.
  • Mul kästi hästi palju hispaania supakatega filme vaadata, siis pidi kiiremini ära õppima. 
  • Kui on alla 25 kraadi siis siin on külm! Ausalt ka, olen juba ära harjunud sellega, et 30 kraadiga käin teksadega ning kui vähem on siis läheb kardigan või jakk ka peale. Creepy! 
  • Pildimaterjali mul teile veel anda pole, luban, et teen kunagi lähiajal.
  • Annan teile lingi ühele superlaulule, mis on hispaania keeles, tõlke saate google'st lihtsalt otsida, laulu pealkiri on ka muidugi kiiduväärt ning tegemist on ühe kuulsaima Lõuna-Ameerika artistiga.
  • http://www.youtube.com/watch?v=Q4L_RWCSg58

Adios,
Musidkallidpaid,
*Marta*


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar